0

کرومیت فریز

محدوده اکتشافی فریز دارای پروانه‌اکتشاف، در استان خراسان‌­جنوبی، در 25 کیلومتری جنوب­‌غرب بیرجند، جاده بندعمرشاه-جلگه ماژان و در شمال روستای کاریزنو واقع است، محدوده دارای مساحت 4/49 کیلومترمربع را شامل می­‌شود
1

کروم، مس و طلای کنیف

محدوده اکتشافی کنیف دارای پروانه بهره‌برداری به مساحت ۱۱/۷۲ کیلومتر مربع می باشد، که در استان خراسان جنوبی و حدفاصل 60 کیلومتری جاده سربیشه به درح واقع شده است. این محدوده جزیی از ناحیه بلوک لوت محسوب می‌گردد.
0

مس کنیف 2

محدوده اکتشافی مس کنیف ۲ در استان خراسان‌جنوبی در غرب روستای کنیف در جاده سربیشه - درح واقع شده است و مساحت بالغ بر ۴/۳۴ کیلومترمربع را شامل می‌گردد. این محدوده جزیی از ناحیه بلوک لوت محسوب می‌گردد. مشخصات ذخیر
0

مس باغ سنگی

محدوده اکتشافی باغ‌سنگی دارای پروانه اکتشاف به مساحت ۱۸ کیلومتر مربع در استان خراسان جنوبی، ۱۰ کیلومتری شمال‌غرب دهستان درح واقع شده است. این محدوده معدنی جزیی از حوضه فلیشی زون ساختاری شرق ایران محسوب می‌گردد.
0

سرب و روی نیگنان

محدوده اکتشافی نیگنان دارای پروانه اکتشاف پلی‌متال به مساحت 7 کیلومتر مربع، در استان خراسان جنوبی و در فاصله 55 کیلومتری شمال غرب بشروئیه واقع شده است. این محدوده در ناحیه خاور ایران و بلوک لوت قرار گرفته است.
1

مس و تنگستن چاه کلپ

معدن مس، تنگستن و روی چاه کلپ دارای پروانه بهره‏برداری به مساحت 6 کیلومترمربع، در استان خراسان جنوبی و در حدود 70 کیلومتری شمال غرب شهرستان نهبندان واقع شده است. این محدوده بخش کوچکی از بلوک لوت به شمار می‏رود.
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.