سرمایه گذاری در معدن

 

گروه معدنی و بازرگانی زرمش از همکاری و مشارکت با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در زمینه انجام عملیات اکتشاف تکمیلی، استخراج و احداث واحد فرآوری در محدوده‌های متعلق به گروه استقبال می‌نماید. همچنین این گروه در ارتباط با محدوده‌های مورد تأیید، در زمینه‌ اکتشاف مواد معدنی فلزی آمادگی همکاری و سرمایه‌گذاری را دارد.
گروه معدنی و بازرگانی زرمش در ارتباط با محدوده‌های مورد تأیید این گروه در زمینه‌ اکتشاف مواد معدنی فلزی آمادگی همکاری و سرمایه‌گذاری را دارد. سرمایه‌گذاری گروه زرمش در محدوده‌های معدنی در مراحل مختلف ثبت‌شده در سامانه کاداستر، دارای پروانه اکتشاف، گواهی‌نامه کشف و پروانه بهره‌برداری جهت انجام امور اکتشافی انجام می‌پذیرد.

امور تجاری گروه معدنی و بازرگانی زرمش پس از ارسال اطلاعات لازم توسط متقاضیان محترم در خصوص محدوده‌ی معدنی موردنظر مانند مشخصات مکانی محدوده (مختصات)، نوع پروانه (پروانه اکتشاف، گواهی کشف، پروانه بهره‌برداری)، مشخصات مالک محدوده، نوع ماده معدنی، میزان ذخیره، گزارش‌ها و داده‌ها، زیرساخت‌های محدوده (مانند فاصله از جاده خاکی و آسفالت، دسترسی به آب و برق و غیره) بررسی های لازم را با بخش فنی انجام نموده و نتیجه را به متقاضی اعلام می‌نماید.

سرمایه گذاری در معدن
سرمایه گذاری در معدن

مدل همکاری گروه زرمش جهت سرمایه‌گذاری در معدن در محدوده‌های معرفی شده به این صورت می‌باشد که در ازای انجام امور اکتشافی درصدی از سهام محدوده یا معدن به گروه واگذار می‌گردد. سرمایه‌گذاری گروه زرمش عمدتا در محدوده‌های معدنی فلزی از جمله طلا، مس، سرب و روی، نقره، منگنز و غیره صورت می‌گیرد. در محدوده‌هایی که دارای پروانه بهره‌برداری برای ماده معدنی غیرفلزی می‌باشند نیز گروه زرمش جهت اکتشاف ماده معدنی دوم (در صورت فلزی بودن) اقدام به مشارکت و سرمایه‌گذاری می‌نماید.

گروه معدنی و بازرگانی زرمش همچنین از همکاری و مشارکت با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در زمینه انجام عملیات اکتشاف تکمیلی، استخراج و احداث واحد فرآوری در محدوده‌های متعلق به گروه استقبال می‌نماید. پروژه‌های گروه زرمش جهت سرمایه‌پذیری به سه بخش کوچک مقیاس، متوسط مقیاس و بزرگ مقیاس تقسیم می‌گردند که متناسب با هر پروژه مدل مشارکت جهت انجام عملیات اکتشاف تکمیلی، استخراج و احداث واحد فرآوری برای ماده معدنی مورد نظر تعریف و سهام مورد توافق به سرمایه‌گذار واگذار می‌گردد.

در حال حاضر پروژه‌هایی که جهت جذب سرمایه به سرمایه‌گذار معرفی می‌گردند شامل محدوده مس، طلا، مولیبدن سیاستراگی، طلای آساگی، مس و طلای آشیانه زر، مس خانسرخ، سرب و روی تنگ دزدان، پلی متال مس، طلا، سرب و روی هجیب و غیره می‌باشند.

پروژه‌های فوق همگی دارای پروانه بهره‌برداری بوده و گزارشات زمین‌شناسی و پیش امکان‌سنجی آنها جهت ارائه به سرمایه‌گذار آماده می‌باشد. با توجه به مقیاس پروژه، میزان حفاری جهت اکتشاف تکمیلی مشخص می‌گردد. بر اساس ذخیره اثبات شده در اکتشاف تکمیلی برای ماده معدنی مورد نظر ظرفیت واحد فرآوری و میزان استخراج کانسنگ در سال مشخص می‌گردد و در ازای آورده نقدی سرمایه‌گذار، بخشی از سهام محدوده یا معدن با توافق طرفین واگذار می‌گردد.

لازم به ذکر است تا کنون حدود صد شرکت خارجی در خصوص سرمایه‌گذاری در محدوده‌ها و معادن گروه زرمش با این گروه جلسه داشتند، حدود شصت تفاهم‌نامه در این خصوص امضا گردیده و حدود بیست بازدید از محدوده‌های گروه زرمش توسط سرمایه‌گذاران خارجی و زمین‌شناسان آنها صورت گرفته است که متاسفانه با توجه به تحریم‌ها امکان عقد قرارداد ممکن نگردید. در حال حاضر گروه زرمش از مذاکره با سرمایه‌گذاران داخلی که تمایل به مشارکت در محدوده‌های گروه دارند استقبال می‌نماید.

 

سرمایه‌گذاران محترم می‌توانند اطلاعات اولیه پروژه‌های ذکر شده را در وبسایت زرمش مشاهده نمایند.

 

نحوه همکاری

لطفا جهت بررسی محدوده‌ها و معادن شما در خصوص مشارکت و سرمایه‌گذاری، کلیه موارد زیر را تکمیل و اطلاعات لازم را ارسال نمایید. بخش بازرگانی گروه زرمش جهت پیگیری با شما در تماس خواهند بود.

سرمایه گذاری در معدن