خرید و فروش موادمعدنی

گروه معدنی و بازرگانی زرمش در زمینه‌‌های خرید، فروش، واردات و صادرات مواد معدنی به صورت کلوخه و همچنین به صورت فرآوری‌شده فعالیت می‌نماید. از آنجاییکه مجموعه زرمش دارای محدوده‌های مواد معدنی فلزی و همین طور غیرفلزی متعددی است از این رو میتواند تامین‌کننده مواد اولیه بسیاری از کارخانجات در داخل و خارج از کشور باشد.

از جمله مهم‌ترین مواد معدنی فلزی و غیرفلزی که این مجموعه فعالیت‌های قابل توجهی در زمینه‌ی بازرگانی آن‌ها اعم از خرید، فروش، واردات و صادرات هم به صورت خام و هم به صورت فرآوری شده داشته است، می‌توان به مس اکسیدی و سولفیدی، سرب اکسیدی و سولفیدی، روی اکسیدی و سولفیدی، منگنز، سنگ آهن، خاک‌های صنعتی از جمله کائولن، فلدسپات سدیک، فلدسپات پتاسیک، باریت، پگماتیت، میکا و غیره اشاره نمود. محدوده‌های گروه زرمش از تنوع جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار هستند که این تنوع برای خریداران و متقاضیان ماده معدنی، می‌تواند یک مزیت از نظر حمل ماده معدنی به حساب آید.

این محدوده‌ها در استان‌های مختلفی در کشور مانند قزوین، قم، مرکزی، زنجان، سمنان، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان ‌و بلوچستان و غیره واقع شده است. با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و مشکلاتی از قبیل تحریم‌ها و نوسانات نرخ ارز، گروه زرمش امکان همکاری و مذاکره با صاحبان کارخانجات، خریداران، فروشندگان، معدن داران و بازرگانان محترم را جهت خرید و فروش مواد معدنی با عیار، تناژ و قیمت مناسب و معقول را دارا می‌باشد.

گروه معدنی و بازرگانی زرمش همچنین می‌تواند در زمینه تهیه نمونه معرف از دپوهای مواد معدنی خام و فرآوری شده، آنالیز بازار مواد معدنی و تعیین قیمت حدودی ماده معدنی خام و فرآوری شده در بازار ایران و جهان، کاربرد مواد معدنی فلزی و غیرفلزی و مصارف آنها در صنایع پایین دستی بر اساس نتایج آزمایشگاهی، تعیین بازار مصرف مواد معدنی در ایران و خارج از کشور، ایجاد ارتباط میان معدن‌داران و تولید کنندگان با کارخانه‌ها و مصرف‌کنندگان و مشاوره در خرید و فروش مواد معدنی برای مصارف صنایع مختلف همکاری نماید. بخش تجاری گروه زرمش با سالها تجربه در خصوص خرید و فروش مواد معدنی می‌تواند پایگاه مطمئن و مناسبی جهت خرید و فروش مواد معدنی مختلف فلزی و غیر فلزی به صورت کلوخه، پودر و فرآوری شده باشد.

 

خرید و فروش موادمعدنی

با توجه به ارتباطات ارزنده این گروه با طیف وسیعی از معدن‌داران، بازرگانان مواد معدنی، فروشندگان مواد معدنی، خریداران مواد معدنی و تولیدکنندگان محصولات معدنی در داخل و خارج از کشور، گروه زرمش می‌تواند پل ارتباطی موثری جهت تسریع امور خرید و فروش مواد معدنی با قیمت مناسب و ریسک پایین بین فروشندگان و خریداران مواد معدنی باشد. این گروه ضمن آشنایی و عضویت در انجمن‌های مواد معدنی فلزی و غیر فلزی ایران از جمله انجمن مس، انجمن سرب و روی، انجمن خاکهای غیرفلزی و غیره و همچنین آنالیز و بررسی قیمتهای مواد معدنی خام و فرآوری شده در جهان و بازار داخلی ایران، در زمینه قیمت گذاری مواد معدنی بر اساس عیار مواد معدنی و میزان عناصر مزاحم آنها تجربه کافی را دارا می‌باشد.

در ارتباط با نحوه و شرایط همکاری و سایر مسائل مرتبط با خرید و فروش مواد معدنی می‌توانید با شماره تلفن بخش تجاری گروه معدنی و بازرگانی زرمش تماس حاصل نمایید و یا از طریق تکمیل فرم در وبسایت گروه زرمش با بخش تجاری ارتباط برقرار نمایید.  

 

 

 

 

 

 

فروش موادمعدنی

برای کسب اطلاع از فروش موادمعدنی لینک زیر را دنبال نمایید

فروش موادمعدنی

خرید موادمعدنی

برای کسب اطلاع از خرید موادمعدنی لینک زیر را دنبال نمایید

خرید موادمعدنی