جلسه گروه زرمش با جناب آقای مهندس مهاجری مدیرعامل شرکت معدن گستر ناب

جلسه گروه زرمش با جناب آقای مهندس مهاجری مدیرعامل شرکت معدن گستر ناب

در تاریخ 94/04/18 جلسه ای در دفتر گروه زرمش با حضور جناب آقایان مهندس مهاجری (مدیرعامل شرکت معدن گستر ناب)، مهندس جلالی و دکتر مشکانی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای مهندس مهاجری در خصوص زمینه فعالیت خود و شرکتشان توضیحاتی ارائه دادند. ایشان بیش از 15 سال سابقه کار در زمینه مشاوره در امور معادن، 8 سال سابقه کار در شرکت کناف آلمان با سمت مدیر معادن و تولید، فعالیت در صندوق بیمه با سمت مشاور فنی و دبیر گروه تخصصی معدن در نظام مهندسی معدن استان تهران داشته و در حال حاضر مدیرعامل شرکت معدن گستر ناب هستند. شرکت معدن گستر ناب در زمینه‌های مشاوره، اکتشاف، بهره برداری – استخراج و فرآوری، سرمایه گذاری و مشاوره زیست محیطی فعالیت دارد.
در ادامه جناب آقای دکتر مشکانی در خصوص زمینه‌های فعالیت گروه زرمش توضیحاتی ارائه کردند. با توجه به اینکه گروه معدنی زرمش بیشتر در زمینه محدوده‌های مس، سرب، روی و طلا فعالیت دارد، در حال حاضر تمایل به همکاری با گروهی جهت استخراج باریت در محلات و مس در استان سیستان و بلوچستان است. ایشان شرح کلی از این محدوده‌ها و روند کارهای انجام شده را ارائه دادند.
در پایان جلسه مقرر شد آقای مهندس مهاجری اطلاعاتی در خصوص معدن سنگ لاشه خود در استان تهران، برای قرار گیری در سایت گروه زرمش در اختیار گذارند. همچنین شرکت اطلاعات باریت محلات و مس سیستان و بلوچستان را در اختیار آقای مهندس مهاجری قرار دهد تا ایشان با چند گروه پیمانکاری در خصوص استخراج محدوده‌ها مذاکره کنند. همچنین ابراز امیدواری شد که در آینده برای جذب سرمایه گذار خارجی در محدوده های شرکت همکاری صورت گیرد.
قرار شد در اولین فرصت آقای دکتر مشکانی و آقای مهندس جلالی بازدیدی از دفتر شرکت معدن گستر ناب داشته باشند.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.