بازدید استاندار محترم استان مرکزی جناب آقای دکتر مخلص الائمه و هیئت همراه از معدن و کارخانه فرآوری مس رنگرز

بازدید استاندار محترم استان مرکزی جناب آقای دکتر مخلص الائمه و هیئت همراه از معدن و کارخانه فرآوری مس رنگرز

به گزارش روابط عمومی ‌مجموعه معدنی و بازرگانی زرمش، استاندار محترم استان مرکزی در ادامه بازدید از واحدهای صنعتی استان، عصر روز شنبه مورخ 29 اردیبهشت ماه به همراه هیئت همراه از معدن و کارخانه کاتد مس رنگرز متعلق به شرکت آریا صنعت تجارت بایا بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا محمد سبزی نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، آقای مهندس علی جودکی مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان مرکزی، آقای دکتر  عبد الحسین محمدی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی، آقای دکتر یوسف یوسفی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی و جمعی دیگر از مدیران استان و شهرستان زرندیه از خطوط تولید و سایر قسمت‌های کارخانه و معدن بازدید کردند.

در این بازدید جناب آقای دکتر سید احمد مشکانی کارآفرین، تولید کننده و پیشکسوت نمونه استان مرکزی ضمن توضیح روند تولید و مراحل آن، بازدید کنندگان را با قسمت های مختلف تولیدی کارخانه آشنا کرد.

 

همچنین جناب آقای مهندس سعید مقدسی مدیرعامل شرکت آریا صنعت تجارت بایا گزارشی از وضعیت تولید، اهداف و طرح‌های توسعه‌ ارائه دادند و در ادامه به موانع موجود بر سر راه تولید به ویژه در طرح توسعه و گسترش این مجموعه اشاره شد که رفع این مشکلات، نیازمند همکاری و مساعدت همه مسئولین مربوطه به ویژه آقای استاندار می‌باشد.

                                           

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.