تحلیل بازار منگنز

تحلیل بازار منگنز

پیشبینی می‌شود که بازار جهانی منگنز شاهد رشد باشد و شاخص نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) در طول دوره پیشبینی بیش از ۴ درصد باشد. مهمترین عامل در رشد بازار را می‌توان تقاضای رو به افزایش برای باطری‌های یون-لیتیم (Lithium-ion) دانست. همچنین تقاضای رو‌به‌رشد برای وسایل نقلیه الکتریکی (EV) ممکن است رشد بازار را افزایش دهد. توسعه تکنولوژی‌های پیشرفته در بخش معدنکاری می‌تواند باعت خلق فرصت‌هایی برای بازار منگنز در سال‌های پیش‌رو باشد. انتظار می‌رود که تسلط بر این بازار، برای منطقه آسیا و اقیانوسیه و به طور مشخص کشور چین باشد.
افزایش ساخت‌وساز باعث افزایش تقاضای فولاد می‌شود. نزدیک به ۵۰ درصد فولاد تولید شده درجهان در بخش ساخت‌وساز به جهت کاربردهایی که در ساختمان‌سازی، تولید انرژی و حمل و نقل دارد، استفاده می‌شود. همچنین، افزایش سرعت شهرنشینی و گسترش شهرها نیاز را برای ساخت‌وساز مسکونی، جاده‌سازی، ساختمان سازی و خطوط راه‌آهن افزایش خواهد داد. منگنز یکی از مواد مورد استفاده در تولید فولاد است. منگنز به عنوان یک ماده اکسیدکننده ملایم عمل می‌کند و آلیاژ آن در فرایند تبدیل سنگ آهن به فولاد کمک می‌کند.
بیشترین سهم بخش ساخت‌وساز در جهان متعلق به منطقه آسیا و اقیانوسیه است و این مسأله مدیون جمعیت رو به افزایش، افزایش در درآمدهای طبقه متوسط و شهرنشینی است. افزایش فعالیت‌های ساخت‌وساز در بخش زیرساخت و ورود بازیگران مهم از اتحادیه اروپا به بازار پرسود چین، بیشتر به گسترش این صنعت دامن زده‌اند. بعلاوه در چین محدودیت‌ها در مواردی مانند سرمایه‌گذاری خارجی در توسعه سرزمین‌ها، هتل‌های باکیفیت و سطح بالا، ساخت دفاتر اداری، مراکز نمایشگاه بین‌المللی، و عملیات و ساخت‌وساز برای پارک‌های چند منظوره، لغو شده‌اند. انتظار می‌رود که رشد در بخش‌های حمل و نقل و زیرساخت‌ها منجر به تقویت بازار منگنز در این کشور شود.

منبع: businesswire.com
تاریخ انتشار: August 10, 2020

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.