جلسه گروه زرمش با جناب آقای مهندس هومان خواجه نصیری

جلسه گروه زرمش با جناب آقای مهندس هومان خواجه نصیری

در تاریخ 94/04/23 جلسه ای با حضور جناب آقایان مهندس هومان خواجه نصیری (مدیر ارشد پروژه بازاریابی و فروش در شرکت اتوتک)، مهندس جلالی و دکتر مشکانی در دفتر گروه زرمش برگزار گردید.

در ابتدا جناب آقای مهندس خواجه نصیری توضیحاتی در خصوص شرکت اتوتک ارائه نمودند. مجموعه فنی، مهندسی و معدنی شرکت اتوتک (Outotec)، در 40 نقطه دنیا در زمینه های تکنولوژی مواد، فلزات و فرآوری آن‌ها، همچنین در مورد فراوری طلا، عناصر نادر خاکی، استحصال عناصر باارزش از شورابه ها با سابقه بیش از 40 سال کار در ایران فعالیت می کند. این مجموعه با شرکت های بزرگ معدنی داخلی از جمله صنایع مس، گل گهر، ایمیدرو، مجتمع ذوب آهن بافق همکاری می کنند.
سپس آقای دکتر مشکانی توضیحاتی در مورد فعالیت های گروه زرمش در زمینه های اکتشاف و فرآوری و نوع همکاری با شرکت های مختلف معدنی، مشکلات شرکت های خصوصی از نظر تامین بودجه مالی و پروژه های مجموعه ارائه دادند.
در پایان جلسه مقرر شد که گروه زرمش چند آنالیز و مشخصات از محدوده های مجموعه زرمش در مقیاس های کوچکتر نسبت به فعالیت های اتوتک، به مجموعه اتوتک جهت بررسی و انجام تست های فرآوری و فلوتاسیون در مرکز تحیقات آنها ارسال نماید.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.