جلسه گروه زرمش با جناب آقای دکتر نکووقت مدیر اکتشاف شرکت فولاد سنگ مبارکه اصفهان

جلسه گروه زرمش با جناب آقای دکتر نکووقت مدیر اکتشاف شرکت فولاد سنگ مبارکه اصفهان

در تاریخ 94/05/07 جلسه ای در دفتر گروه زرمش به حضور جناب آقایان دکتر نکووقت مدیر اکتشاف شرکت فولاد سنگ مبارکه اصفهان، آقای مهندس سوزنگر مدیرعامل شرکت درخشان شمش ایرانیان (صادر کننده سنگ های ساختمانی)، آقای مهندس رحیمی، آقای مهندس جلالی و آقای دکتر مشکانی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای دکتر نکووقت توضیحاتی در خصوص تعدادی محدوده اکتشافی در کشور ترکیه ارئه دادند که بخشی از فعالیت اکتشافی بر روی هر کدام ازآنها انجام شده و گزارش مقدماتی ارائه شده است و به دنبال جذب سرمایه گذار برای ادامه فعالیتهای اکتشافی هستند، ارائه کردند.
سپس آقای دکتر مشکانی اشاره کردند که گزارشهای محدوده های فوق مطالعه شده است و قطعا نیاز به کار بیشتر دارد و با استفاده از اطلاعات فوق تصمیم گیری مقدور نمی باشد.
در ادامه آقای مهندس جلالی در خصوص روند کارهای اکتشافی و چگونگی جذب سرمایه گذار در کشور توضیحاتی بیان نمودند و متذکر شدند که برای جذب سرمایه گذار نیاز به مطالعه بیشتر، انجام آنالیز دقیقترو از همه مهمتر بازدید از منطقه اکتشافی می باشد.
در پایان جلسه قرار بر این شد آقای دکتر مشکانی پرسشهای خود در خصوص این محدوده ها از جمله روند قانونی کارها و مهلت پروانه اکتشاف، عکسهای منطقه، آنالیز محدوده، ابعاد کانی سازی و قوانین معادن در کشور ترکیه را طی پرسشنامه ای از دوستان بخواهند و سپس در خصوص هماهنگی با چند گروه برای بازدید از محدوده های اکتشافی و سرمایه گذاری نظر خود را بیان کنند.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.