جلسه گروه زرمش با جناب آقای مهندس شریف راضی مدیرعامل شرکت آسیا سنگ سمند

جلسه گروه زرمش با جناب آقای مهندس شریف راضی مدیرعامل شرکت آسیا سنگ سمند

در تاریخ 1394/05/11 جلسه ای در دفتر گروه زرمش با حضور جناب آقایان مهندس کریمی، مهندس شریف راضی (مدیر عامل شرکت آسیا سنگ سمند)، مهندس جعفری، مهندس چگینی، مهندس جلالی و دکتر مشکانی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای مهندس جلالی توضیحاتی در خصوص گروه معدنی زرمش و فعالیتهای صورت گرفته در این گروه و علی الخصوص معدن سرب و روی تنگ دزدان ارائه نمودند و همچنین در خصوص فعالیتهای اکتشافی و استخراجی انجام شده در این معدن توضیحات مختصری بیان کردند.
در ادامه آقای مهندس شریف راضی در خصوص احداث کارخانه فرآوری خود در استان سمنان و روند فرآوری ماده معدنی توضیحاتی بیان و نتایجی از آنالیزهای انجام شده در آزمایشگاه خود را ارائه نمودند. سپس آقای دکتر مشکانی توضیحاتی در خصوص روشهای فرآوری سرب و روی علی الخصوص در استان سمنان و عدم وجود ذخیره قابل تامل توضیحاتی ارائه داده و نظرات خود را در خصوص مناسبترین روش برای ادامه فعالیت و دستیابی به مرحله سوددهی کارخانه احداث شده بیان نمودند و نکته اصلی اشاره شده در فرمایشات ایشان احداث خط استحصال سرب و روی در کنار یکدیگر بود.
در انتهای جلسه قرار بر این شد که میهمانان در خصوص پیشنهاد مطرح شده از طرف گروه زرمش تصمیم گیری کرده و نتیجه را به گروه اعلام کنند و همچنین آقای مهندس کریمی از آقایان مهندس جلالی و دکتر مشکانی جهت بازدید از کارخانه و مراحل فرآوری دعوت به عمل آوردند.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.