جلسه گروه زرمش با جناب آقای مهندس دلیر از شرکت معادن آریانا و مهندس کریمزاده از فعالان بخش معدن

جلسه گروه زرمش با جناب آقای مهندس دلیر از شرکت معادن آریانا و مهندس کریمزاده از فعالان بخش معدن

در تاریخ 94/05/29 جلسه ای با حضور جناب آقایان مهندس دلیر، مهندس کریمزاده، مهندس جلالی و دکتر مشکانی در دفتر گروه زرمش برگزار گردید.
جناب آقای مهندس دلیر از(شرکت معادن آریانا)، عضو نظام مهندسی استان خراسان رضوی، فعال در زمینه های معدنی باریت، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و مرمر همچنین ایشان در زمینه بازرگانی و سرمایه گذاری در معادن در کشور افغانستان نیز فعالیت می کنند و جناب آقای مهندس کریمزاده فعال معدنی و متخصص در زمینه های زغال سنگ، کرومیت و منگنز می باشند.
در ابتدای جلسه آقای مهندس دلیر پس از معرفی و ارائه توضیحات از فعالیت های خود در زمینه بازرگانی مواد معدنی به خصوص تالک و سنگ های ساختمانی بیان نمودند و در ادامه آقای دکتر مشکانی نیز مطالبی در خصوص نوع همکاری با ایشان و همچنین سرمایه گذاری در کشور افغانستان بیان نمودند.
در ادامه جلسه قرار بر ارسال چندین نمونه به همراه آنالیز از محدوده های مهندس دلیر به گروه زرمش شد و همچنین در انتهای جلسه مهندس کریمزاده نیز توضیحاتی در خصوص بازرگانی مواد معدنی منگنز، آهن اخری و باریت بیان کردند و چندین نمونه خرد شده از منگنز و آهن هماتیتی برای آنالیز، تحویل ایشان داده شد.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.