جلسه گروه زرمش با جناب آقایان مهندس زنوزی و دکتر فایلنوس از شرکت گوهر معادن برنطین

جلسه گروه زرمش با جناب آقایان مهندس زنوزی و دکتر فایلنوس از شرکت گوهر معادن برنطین

در تاریخ 94/04/20 جلسه ای با حضور جناب آقایان مهندس زنوزی، دکتر فایلنوس از (شرکت گوهر معادن برنطین)، مهندس جلالی، دکتر مشکانی و مهندس مشکانی در دفتر گروه زرمش برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای مهندس زنوزی و آقای دکتر فایلنوس توضیحاتی در خصوص زمینه های فعالیت خود که شامل استخراج، فراوری و بازرگانی مواد معدنی (سنگ آهن و مس) که به صورت پیمانی و مشارکتی می باشند مطرح کردند و اینکه در حال حاضر نیز در جنوب ایران در زمینه ی فرآوری مس مشغول به کار می باشند. همچنین توضیحاتی بیان نمودند در خصوص اینکه شرکت گوهر معادن برنطین با کشور چین در زمینه صادرات مواد معدنی همکاری دارند.
در ادامه جلسه جناب آقای دکتر مشکانی توضیحاتی در خصوص توانایی ها و فعالیت های گروه معدنی زرمش ارائه کردند و مذاکراتی نیز در خصوص احداث کارخانه فرآوری مس صورت گرفت و همچنین آقای دکتر مشکانی شرحی از کارهای انجام شده در محدوده مس سیاستراگی بیان نمودند و در خصوص بازدید از محدوده های استان قم و ساوه و بررسی محدوده ها جهت سرمایه گذاری برای احداث کارخانه بحثی صورت پذیرفت.
در انتهای جلسه نیز آقای دکتر مشکانی معرفی مختصری از سایت گروه زرمش ارائه کردند و قرار بر این شد آقای مهندس زنوزی جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محدوده ها از سایت بازدید فرمایند.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.