جلسه گروه زرمش با جناب آقایان دکتر احمدیانی، مهندس عمران‌زاده و مهندس سید صدری از شرکت CPC

جلسه گروه زرمش با جناب آقایان دکتر احمدیانی، مهندس عمران‌زاده و مهندس سید صدری از شرکت CPC

در تاریخ 94/08/07 جلسه ای در دفتر گروه زرمش با حضور جناب آقایان دکتر احمدیانی (شرکت CPC)، مهندس عمران‌زاده (فوق لیسانس استخراج)، مهندس سید صدری (شرکت CPC)، مهندس جلالی، دکتر میرمحمدی و دکتر مشکانی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای دکتر احمدیانی در خصوص زمینه فعالیت شرکت CPC (شرکت معدنی – تامین سرمایه‌های پروژه‌های معدنی در کانادا) که در بخش تامین سرمایه در پروژه‌های معدنی در فاز اکتشاف، نوع فعالیت‌های معدنی در ایران، تمرکز بر روی فلزات مس، طلا و روی مطالبی بیان نمودند.
در ادامه آقای دکتر میرمحمدی در مورد نوع کارکرد و مشکلات پروژ‌ه های معدنی در ایران، مقایسه شرکت‌های خصوصی و دولتی، تخصص افراد در این شرکت‌ها، پتانسیل‌یابی برای معادن ایران، ذخایر ایران و ذخایری که هنوز اکتشاف در آنها انجام نشده است و همچنین در خصوص شرکت‌های بزرگ معدنی دنیا و نحوه ورورد آنها به ایران جهت سرمایه‌گذاری مطالبی بیان نمودند.
سپس آقای دکتر مشکانی ضمن معرفی گروه معدنی زرمش و پروژه‌های انجام شده توسط این گروه، نوع فعالیت‌های شرکت‌های خصوصی و نحوه کارکرد این شرکت‌ها در ایران توضیحاتی ارائه نمودند.
در انتهای جلسه قرار بر ایجاد همکاری بین دو شرکت، نوشتن تفاهم نامه ای برای انجام فعالیتهای مشترک کاری و ارسال خلاصه گزارش هایی از محدوده‌های ارزشمند گروه معدنی زرمش برای آقای دکتر احمدیانی شد.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.